הגלידה היא הממתק המועדף על כולם בקיץ ובשל הסיבה הזאת ניתן לראות גלידריות רבות בחופי ים, בטיילות ובמקומות ציבוריים אחרים. הענף התפתח מאוד בישראל וכיום ניתן למצוא עסקים המתמחים בייצור גלידה בטעמים שונים. בבעלות הרשתות סניפים רבים אבל הן מוכנות גם למסור אחרים לזכיינים העונים על הקריטריונים הנדרשים. זכיינות גלידריה מוענקת בתמורה לסכום חד פעמי לרשת שאיננו מוחזר. יחד עם זאת, זכיין יכול להעביר את הבעלות לאחרים לאחר שנים ולקבל חזרה את סכומי ההשקעה או יותר – אם הסניף רווחי ומצליח.
מעבר לסכום הראשוני, מקבלת הרשת שני סכומי כסף חודשיים. הראשון, תמלוגים הנגזרים ממחזורי המכירות החודשיים והנקבעים על פי אחוז מוסכם או סכום אחר מקובל. בנוסף, סכום קבוע אשר משולם עבור פרסום, ליווי ושירותים נוספים של הרשת. כמו כן, מתחייב הזכיין לרכוש את הגלידה מהרשת ולהפעיל את הסניף על פי מדיניותה המוכתבת. יזם אשר אוהב שיטת עסקים זאת נהנה כבר מהרגע הראשון ממכירות של מותג מוצלח. אם מוסיפים לכך את העובדה שהסניפים ממוקמים במקומות הומי קהל, הרי שיגיעו אליו גם לקוחות מזדמנים המגיעים לקניון, לרחוב הראשי, לטיילת הנחשבת ועוד.
צריך לציין, כי לבעלי הסניף יש הוצאות נוספות וכי מדובר על ניהול עסק לכל דבר ועניין. יש צורך להשקיע כספים רבים בשיפוץ ועיצוב המקום, ברכישת ציוד ועוד, בהעסקת עובדים, בניהול חשבונות ובעיקר, בהקדשת זמן רב מאוד לעסק. הניסיון מראה שסניף זכיינות גלידריה המנוהל היטב מרוויח סכומים נאים, וכך, שני הצדדים לעסקה נהנים מאוד. יזם המנהל את העסק היטב ומצוי בקשרים טובים עם הנהלת הרשת יכול להתקדם ולקבל לרשותו סניפים נוספים, ובכך, להגדיל את מתח הרווחים שלו. מומלץ לקבל ייעוץ ממומחים לנושא הזכיינות.
זכיינות גלידריה
הגלידה היא הממתק המועדף על כולם בקיץ ובשל הסיבה הזאת ניתן לראות גלידריות רבות בחופי ים, בטיילות ובמקומות ציבוריים אחרים. הענף התפתח מאוד בישראל וכיום ניתן למצוא עסקים המתמחים בייצור גלידה בטעמים שונים. בבעלות הרשתות סניפים רבים אבל הן מוכנות גם למסור אחרים לזכיינים העונים על הקריטריונים הנדרשים. זכיינות גלידריה מוענקת בתמורה לסכום חד פעמי לרשת שאיננו מוחזר. יחד עם זאת, זכיין יכול להעביר את הבעלות לאחרים לאחר שנים ולקבל חזרה את סכומי ההשקעה או יותר – אם הסניף רווחי ומצליח.
מעבר לסכום הראשוני, מקבלת הרשת שני סכומי כסף חודשיים. הראשון, תמלוגים הנגזרים ממחזורי המכירות החודשיים והנקבעים על פי אחוז מוסכם או סכום אחר מקובל. בנוסף, סכום קבוע אשר משולם עבור פרסום, ליווי ושירותים נוספים של הרשת. כמו כן, מתחייב הזכיין לרכוש את הגלידה מהרשת ולהפעיל את הסניף על פי מדיניותה המוכתבת. יזם אשר אוהב שיטת עסקים זאת נהנה כבר מהרגע הראשון ממכירות של מותג מוצלח. אם מוסיפים לכך את העובדה שהסניפים ממוקמים במקומות הומי קהל, הרי שיגיעו אליו גם לקוחות מזדמנים המגיעים לקניון, לרחוב הראשי, לטיילת הנחשבת ועוד.
צריך לציין, כי לבעלי הסניף יש הוצאות נוספות וכי מדובר על ניהול עסק לכל דבר ועניין. יש צורך להשקיע כספים רבים בשיפוץ ועיצוב המקום, ברכישת ציוד ועוד, בהעסקת עובדים, בניהול חשבונות ובעיקר, בהקדשת זמן רב מאוד לעסק. הניסיון מראה שסניף זכיינות גלידריה המנוהל היטב מרוויח סכומים נאים, וכך, שני הצדדים לעסקה נהנים מאוד. יזם המנהל את העסק היטב ומצוי בקשרים טובים עם הנהלת הרשת יכול להתקדם ולקבל לרשותו סניפים נוספים, ובכך, להגדיל את מתח הרווחים שלו. מומלץ לקבל ייעוץ ממומחים לנושא הזכיינות.